Hemmakväll!

Ser fram emot en skön hemmakväll med Lewie, emma och Wilmis hihi!
Grabbarna är nere på stan och super skallarna i bitar och kollar på raketerna hehe!

Kan ju tyvär inte göra det nu när jag har den lilla <3, Mera värt att ha honom hemma hos sig än att vara nere på stan iaf hihi! Men imorgon ska Micke få vara ensam med Lewie ett tag för jag måste hem och gosa lite med min andra prins som jag inte träffar så ofta längre när ja inte bor hemma <3. Saknar han massvis!

Måste boka tvätttid med böööööööööööööööh vad jobbigt haha! Lewie har kissat ner alla Mickes sängkläder typ haha! Så dutti han är haha!

skolan börjar på tisdag och det ser jag fram emot faktis!!


Nej nu ska ja ta mig en kopp Kaffe tror ja :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0