hehe

Hallå mina kära vänner och ni andra. Har ju fått lite klagomål igen då att ja är dålig på att blogga hehe! Vet att det stämmer men har fan inte tiden nu när jar har fått en liten bebis på halsen hihi! men nu är grabbarna ute och leker med han så då får ja passa på! Det kommer bli ett ganska kort inlägg men tänkte att ni kanske ville veta hur ja ligger till med vikten och sådär!


såhär såg det ju ut sist
Vikt: 117kg
Mage: 134cm
Lår: 70cm
Överarm: 34cm

såhär ser det ut nu
Vikt: 110kg
Mage: 130cm
Lår: 67cm
Överarm: 30cm

Mår som fisen i vattnet kan ja lova. på ett år ska man gå ner en tredje del av sin vikt! Och jag har tio kilo kvar sen har jag nått det målet dem vpå sjukhuset ville att ja skulle nå!!
Min drömvikt är ju som sagt 90kg och jag tror inte att ja kommer ha några som helst problem med att komma dit heller!
Jag hejjar på mig själv och jag har mina grabbar min familj och mina andra vänner som stöttar mig och det är jag ENORMT tacksam för!! Älskar er <3

Inga bilder tyvär.. Det får vänta, Då ja inte hittar min sladd till kameran,
Ikväll blire kräftskiva med grabbarna, Kotten och Emma.. Ser fram emot en ENORMT trevlig kväll!!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

fan va duktig du är gumman :D

2010-08-30 @ 07:41:58
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: Emplan

Hehe tack så mkt gumman :)

2010-08-30 @ 21:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0