Fördjävlig natt!!!

Gick och la mig runt halv 11 och somnade som en stock.. Vaknade av värdens magsmärtor vid halv 1, Skulle ställa mig upp och bara föll ihopp! Fyfan vad ont det gjorde, kändes som om ngn högg in en kniv i magen på mig och vred runt, Ställde mig upp och gick in på toan så satt jag mej på toan för att se om det kanske släppte när jag gick på toa, Men självklart inte så jag satte på badvattnet och la mig i ett varmt bad för värme brukar ju ta bort smärtor så la mig i badet och så försvann den, den var helt bort blåst, dock var jag fortfarande helt yr efter som jag hade spänt i så mkt så fick världens huvudvärk efter.

Iaf kl var väl halv 2 när jag kom i säng igen. Gick och la mig och vaknar av att det är ngt som kryper mitt mellan munnen och näsan, så drar jag handen där och blir helt blöt, tänder och kollar ner. fullt med blod över hela mig! Hoppades att det här med näsblod mitt i natten hade försvunnit men tydligen inte!! Fan hatar att vakna mitt i natten, Det är det värsta som finns!!

Sover inget bra ensam fan :/, Mardrömmarna har kommit tillbaka och jag har ont i hela kroppen när jag vaknar :( Faaan nu vill jag ha ett slut på det här skiten!!


Nu ska jag sätta igång med smörgåstårtorna som vi ska ha imorgon! Bror fyller ju år så det blir trevlans <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0