Ursäkta

Ordet ursätka har satt sina spår. Kan inte sluta tänka på eller säga ordet ursäkta!! Försvinn från mitt huvud förfan haha!

Ikväll? Fredag, Japp det är det. Tror det blir lite partajjan som vanligt?
Underbaraste slutade jobbet nyss och ska åka till Mari och gadda sig. Hoppas hon blir nöjd, Dock måste jag åka ner till Mari och hämta maten från underbaraste efter som hon säkert inte är hemma förens 6 och jag HUNGRAR IHJÄL typ !!

Ja ni mina vänner, Det är med att skriva min vikt och sådär har jag ju inte riktigt kommit till skott med :P, men det får bli på Söndag! På söndag lovar jag att ja kommer skriva ut det :P.. Om det inte kommer ngt VIKTIGT emellan :P.

Pelle plutt ligger och snarkar som en gris i soffan, Tror även han drömmer för han har skrattat till några gånger kan jag säga :P. Jag som skulle damsuga idag?! Men det vill jag ju inte göra nu eftersom han ligger och sover och då kommer jag väcka honom?! Vill även sätta på världens dunka dunka musik men det går ju inte heller förfan !!

Ursäkta men Rädda er den som räddas kan säger jag bara!!
Ser fram mot en trevlig kväll med BRUDARNA för en gång skull haha! Där fick ni en chock va? Att ja skrev brudarna och inte grabbarna :P.. Nej ikväll är det brudarnas afton helt enkelt!

Puss på er !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0