Hemma från fjällen!

Fy helvete vilken enormt KLOCKREN resa till fjällen det blev. Men det blir det ju varje år så jag är inte speciellt förvånad muhaha !! Resan dit gick väl som den gick haha, Tänker inte gå in på några detaljer men aa det hände endel saker på vägen kan jag väl säga. Träffade enormt mkt nytt folk och det är ju inte helt fel, Vädret var väl inte med oss i början men i slutet mot veckan blev det skinande sol och -7 ute och det är ju så det ska vara i fjällen ;). klockren musik och klockrena människor! kunde inte ha blivit en bättre vecka om jag säger så. Nästa år drar vi över nyår och det kommer bli ännu KLOCKRENARE! Kom hem och alla mina grabbar var här hemma :D, Hade väntat mig värsta svinstian i min lägenhet men så var inte fallet :). Dem hade klarat det mkt bra måste jag säga, Tacka gud för att dem finns <3. Saknade dem som fan i fjällen men nästa år är det dem som följer med.. Inte en resa till utan dem kan jag säga :).. Imorgon börjar nya skolan, får se hur det blir men ska bli enormt skönt och komma igång igen..

Vägde mig innan jag åkte till fjällen för jag tänkte att det skulle vara kul och se hur mkt jag gått ner bara på den veckan :P, Han inte vägt mig än men ska göra det ikväll tänkte jag :). Så om jag orkar skriva blogg imorgon så får ni veta hur jag ligger till då ;). Ikväll blire bara mys hemma med grabbarna som vanligt! Ska tvinga David och handla pizza (A), Behöver inte tvinga han för jag gör som jag säger hela tiden ändå ... eller inte :P,

Nej nu ska jag fortsätta rensa lite skit och invänta david, Puss på er !!!


Endast full :P



bror och bror <3



Boys <3



Snyggve



muhaha



Älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0