Tjuliluluuuu

Nu blire ut och gå en långis med lewiebu, Ska ner en sväng till stan också tänkte jag och dit får han nog också följa med om inte min bästa Coffe har vaknat innan så han kan ta honom !!

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer.. Vi får se vart tiden för oss men jag tror att det blir att måla den nya baren hihi :)

Ha en superdag alla :)




Vad ska jag med er till? Ni ska föreställa mina vänner och sitter och skriver sms om mig bakom min rygg och snackar en massa skit. Det är den tacken man får för ALLT man gjort för dig och DINA jävla problem och DU,

när jag lärde känna dig var jag så jävla glad över det för jag tyckte om dig som den du var och du verkade vara en vettig person som man kunde dela med sig av sitt liv av. Men nu vet jag bättre! Jag håller mig till dem jag har och går hellre utan vänner än med er falska "vänner"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0