rövknullare

Jävla fitt CSN knullar mig rakt upp och ner! Jävla as, skickade in min annsökan för typ TRE månader sen och hade inte fått någon studieförsäkran nu när skolan skulle börja så ringde till dem typ en vecka innan skolan skulle börja! Vet ni var HORUNGARNA säger, NEj du har inte skickat in någon annsökan! jo det har jag viste! JAG VET TILL HUNDRA PROCENT ATT JAG SKICKADE IN DEN!! Aa men det finns ingen annsökan här inne hos oss iaf så sätt dig vid datan och gör en ny!! AAA DET SKULLE JAG JU KUNNA GÖRA OM FALLAT INTE VAR SÅ ATT JAG REDAN HAR GJORT EN OCH MAN KAN INTE GÖRA FLERA ANNÖSKNINGAR PÅ SAMMA GÅNG!!!!!! DET GÅR INTE TRYCKA PÅ KNAPPFAN !!!!!! FÖR DET DTÅR "DIN ANNSÖKAN HAR SKICKATS OCH VÄNTAS PÅ ATT UNDERSÖKT! nae men jag har inte skickat in någon. jävla lilla trånsynta fitta alltså!!!! knulla era mammor ni!!!!!!!!!!!! orkar inte samma sak gång efter gång!!!
Får jag vänta ännu en jävla fittvecka på mina pengar som jag behöver....... NU!!!!


Folk pissar mig i ansiktet åt helvete med alla jävla horungar alltså!!!!
Lita på vänner eller sin familj ?! in my as! fuck folk överhuvudtaget, önskar er andra en riktigt jävla värdelös dag !!
Bajsar på mänskligheten ska jag säga !!!!!
Folk pissar mig i ansiktet åt helvete med alla jävla horungar alltså!!!!
Lita på vänner eller sin familj ?! in my as! fuck folk överhuvudtaget, önskar er andra en riktigt jävla värdelös dag !!
Bajsar på mänskligheten ska jag säga !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0