Polisen ..

haha idag efter att coffe hade kommit tillbaka från sitt möte i stan.. käkade vi scones och drack te. Sen vare dags för Lewie morgonruda och morgonträning som jag försöker göra med han varje morgon. Går upp till trädet och så börjar han hoppa och hänga. haha vilka tror ni kommer ut om inte idioterna från sanbyhov!! Samma sak varje dag, ge upp!! idag gick det så långt så vi stog och skrek på varandra från en varsin sida av stängslet.
Dem gick in och kanske 10min efter kommer en polisbil rullandes hahahhahaha! Jag trodde inte mina ögon men johoråå det var sant. Rätt som det är så kommer det ut en blond brud och små ler. Hon ser ju självklart att Lewie tycker om att göra det här och hon tycker själv att det var larvigt att behöva åka på en sån här grej men hon är ju tvungen eftersom det är hennes jobb... Jag försår fortfarande inte vad problemet är?! Ska jag dra in polisen nästa gång när ni står och skriker fula saker till mig och min hund?!?! Jävla äkcliga as !!!
Dem tror alltså att jag VARJE MORGON går upp dit för att göra min hund illa?!?!?!?! Nae men vi ringer polisen gör vi, vad fan ska dem göra åt saken helt ärligt ?!

Tacka gud för att det finns personer som fattar!! Till och med polisen fattar att våra hundar mår bäst av att aktiveras och det är på det här sättet dem vill aktiveras. Hade jag varit en sån människa som njutit av att göra illa min hund hade jag väll för fan gått ner med han i källaren och slagit på honom istället för att stå ute mitt på LJUSA MORGONEN!!!! IDIOTER !!!


Sköt er själva och skit i andra !!!
Kriget är igång! vänta bara!!!!!

Kommentarer
Postat av: Annut

klockrent inlägg :)! Förstår om du lackar ut asså!

2011-09-07 @ 19:36:12
URL: http://annzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0