myspys

Älskar dem här kvällarna hemma då det blir en massa myspys. Idag har det i stort sätt bara varit myspys hela dagen! Åt scones på morgonen och drack te tillsammans med Coffi = mys, Lagade stekt fisk, kall sås och potatis till mig och grabbarna, middag tillsammans med grabbarna = mys, Åt sockerkringlor och drack ännu mera te nere hos cissi med henne, david, titti och coffe = myss! Efter det blev det lite prommenixer och annat lurendrejeri :). Kollade precis på film med coff och henka, Såg spår i mörkret tror jag den hette. En beck film är det, Och jag min idiot haha! Jag har aldrig sätt den här filmen tidigare och det är en av becks typ första filmer haha, känner mig lite efter ibland alltså!! Hur kan man missa 1 AV 34 filmer ?!?! haha stört..!

Nu blir det sängen iaf, imorgon är det en ny dag och det återstå och se vad den har att erbjuda!
Men jag hoppas alla på resande fot hem från danmark får en bra resa <3

Kiss and huug !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0