massvis med snor till folket ..

Snoris här hemma kan en säga. Fyfan jag bara drar in hela tiden för att slippa snyta mig och se ut som "rudolf med röda mulen " !! Kom precis hem från en runda med Lewie. Gick upp till Dagiset och släppte honom så kom Coffi förbi en sväng med. Han skulle till tim och göra ngt ?! Hoppas bara att han är klar där snart så vi kan gå upp till Paradiset (eneby) och svulla pizza på världens bästa pizzeria hos världens bästa pizzabagare ;).. Orken att gå upp dit finns ju ABSOLUT inte men det är värt det när man väl kommer dit och får äta av deras pizzor :).


Ikväll ska jag ängna mig åt .... INTE ETT SKIT haha! Ska bara ligga hemma och äta tills jag spricker och se på filmer! Har bärnt ut tre stycken nu som vi ska se ikväll :). Den första vi ska se är ju (Amsterdam Heavy), Tror den kommer ÄGA ganska så stenhårt !! Andra filmen är (SETUP) som jag också tror kommer äga, Riktigt bra skådespelare med i filmen kan en säga! Och sen brännde jag ut source code som jag har HÖRT ska vara bra !! Dem andra VET jag kommer vara bra !! Dem kan inte vara dåliga, Inte när dem där skådespelarna ställer upp i dem där filmerna !! Aja det återstå och se !! Nu får fan Coffe ringa, jag dör av hunger !!


Ha en trevlig Lördagskväll alla :)

Tomhet, Evighet, Tystnad! Varje andetag låter som En bomb, Varje viskning som Ett dödsskrik, Varje tanke flyr till Dig I tystheten finns ingen Flykt Här är allt bra. Mina tankar får leva sitt Liv Medan jag bara tittar Och tänker på Dig En evighet, en längtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0