Hipp hipp hurraaa

Idag är det ingen vanlig dag för det är min mushus födelsedag hurra hurra hurra :D. Grattis mamma jag älskar dig tio gånger runt ljorden och tillbaka igen !!! Du är bäst och det ska du aldrig tvivla på <3.

'

Japp, Inatt när ja skulle gå hem från David så hahaha skyddade Lewie mig ganska bra kan jag säga ;). Kommer och går runt hörnet och så hoppar det fram en neger framför mig och skriker böö! Och jag har ju alltid Lewiw lös på natten när jag går hem utifall något SKULLE hända, Men iaf han skrämde skiten ur mig och Lewie börjar skälla  och sprang emot han. Han hoppar upp på bänken och skriker ta bort hunden! Vad fan ska jag göra där för din dumma jävla NEGER?! Är du helt dum i huvet eller? vadå bla bla bla jag skulle bara lämna tidningar. Men är du helt jävla hjärndöd och hoppar fram och skrämmer mig?! Åk hem förfan!!!! Lewie satt nedanför hans bänk och vaktade så duktig han e hihi :), Skyddar sin matte <3, Negern blev ju rädd kan jag säga, nästa gång räknar jag med att Lewie huggen strupen av honom (skoja) !! Äckliga jävla svarta jävel alltså !!

Idag blire fest
Ska fira pappa tillsammans med familj, släkt och vänner! Blir mat och förfest hemma i kneippen och sen vidare ner till öltälten nere i staden. Det är ju kulturnatten förfan, finns massa gott och dricka nere på stan då hihi!
Lewiebu får vara hemma med Coffe, hoppas bara han kommer ihåg det, hm !! Kan ju tillägga att jag är så fucking enormt stolt över mig själv att jag har gått ner till stl 38 i byxor.. fyfan vad du är bra Emelie !!

Ha en trevlig kväll alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0