helgen .

elgen har inte varit allt mkt att hurra för! Blev lite alkohol, nya människor, Unga människor, Fulla människor och andra människor! Men en sak vet jag, Och det är att jag ska sluta vara så jävla hjälpsam!! Fyfan vad otacksamma horungar det finns här i världen " ursäkta språket" men jag är så sjuuukt trött på och ge ge ge och i stort sätt inte få ngt tillbaka! Men som sagt What goes around comes around!!
Man slutar aldrig förvånas över hur otacksamma människor, vänner, fiender, idoter och andra slags varelser kan vara !! Dags att börja tänka på dig själv nu emelie!!

Idag får man se va som händer. My love ligger här och snarkar bevid mig hihi :). Kvällen blire nog film och mys hemma! Tror inte jag ska röra mig mera än nödvändigt idag kan jag säga!!
Henka skulle sova över hos sin mor inatt iaf så blir tomma lägenheten inatt :(. Men det löser sig nog My Dawo och The Coffo får väl hålla mig sällskap, svårare än så är det inte ;). Kanske till och med blir en helkväll i sängen med massa bra film med min älskade lewiebu!! Blir iaf en vandring till Notto nu med neger och lewie. Brännskivor emelie glöm inte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igår tittade hagagatans älskade och efterlängtade bebis ut hihi! Det blev en kille och nu vill jag bara att familjen ska komma hem så jag får gå upp dit och sniffa bebis hihi! Grattis Rappe och Karen till den fina lilla sonen, Awwww :D!


Hejpåer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0