Hej kärlekar..

Idag äre en bra dag!
Vaknade och var på toppenhumör. Kanske inte är så svårt att förstå eller för er är det ju det men inte så svårt att förstå för mig. Idag ska jag baka och laga mat hela dagen, baka,baka,baka,baka,baka,laga mat och laga mat. Allt för att tiden ska gå så fort som möjligt idag kan jag säga!

Nu sitter ja hemma hos mig och henki med nisse, johan, och henka och snackar skit :)! Ska snart traska bort och handla endel grejjer som ja kommer behöva för min dag i köket. Kan gissa på att allt kommer i stort sätt gå åt helvete idag för mitt humör lär vara på botten nivå när eftermiddagen kommer! Men det är sånt man får leva med. Livet går ju vidare som tur är!!

Nahe på med kläder och ut i det "fina" vädret.... Jävla växlande väder idag kan man säga.

Kiss and huug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0