Farmor och Farfar..

Kännde mig inte riktigt okej när jag vaknade. Aldrig mer emelie karlsson säger jag nu!! Lär av dina misstag ist för att göra om samma igen ..

Blev grillning med hela familjen (jag, crille, Simon, Fanny, Pappa, Carina, Annika, Maja, Christoffer och Mia) ute hos farmor och farfar efter som farfar fyllde år igår :). Alla åt som djur kan jag säga. Kunde peta i mig lite men det vände i magen direkt tyvärr :(. Blev även nakenbad och bastu med hela familia, myspys!!

Nu sitter jag hemma och inväntar mina bästa (coffi och dawe). Ska dricka te och bara ligga och mysa i soffan! Hoppas på att coffe kan installera mitt spel på min data idag med bara !!

VEckan? händer det inte mkt, vi får se vart tiden tar oss helt enkelt.

Over and out !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0