..

Igår blev det massa myspys hemma! Umgicks med Coffe, Neger och hundarna hela dagen och kvällen. Pelle plutt kom och gick lite då och då också :). Kollade på film och jag lagade godaste chili con carnen alltså! Fan vad god den blir, tur att det finns kvar tills idag med ;).

Idag vet ja inte vad som händer. Tror ja bara ska vara hemma idag igen "mmööh", tänkte slänga i mig några blå och somna om men kom på att ja måste ut och aktivera min hund :D. Får se om vi tar en tur till rastgården eller om vi bara går upp till repet, vi får se !!! Och så kom jag ju på att ja ska spendera dagen tillsammans med underbaraste neger :)<3. Finns ingen tid till att ligga och sova då, Du ska hjälpa han och tvätta och så ska ni laga mat och grejer så nae ingen tid till att sova inte böööh !! Kommer vara helt slut efter alla hans jävla trappor!!

Igår såg ni kanske att ja la ut en ny kropps bild? Tänkte springa och väga mig nu.. Jag vägde ju 78kg eller 79kg sist tror ja... Nu stog jag på 77kg exakt iaf ^^. Fan vad nöjd jag är! Stolt som fan över mig själv kan jag säga!! Måste bara se till och komma ut och jogga nu! Tänkte ju börja röra lite på mig mot kvällen nu när det är svalt ute! Så ikväll blir det förhoppningsvis den första joggning rundan!! Vi får se hur det blir med den saken iaf !!

Idag får jag hoppas att jag tar mig orken och pratar om saken !! Kan inte gå runt och fundera på den härskiten längre !!


Kommentarer
Postat av: Fisan

Jävlar i havet vad du rasat i vikt! Imponerande! vad kör du för taktik?!

2011-10-30 @ 18:39:06
URL: http://fiselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0