7 september...

Igår blev det myspys här hemma med irene huss, äppelpaj, coffe och dawe !! Stört värt kan jag säga, åt så mycket att ja fick ont i magen!! Idag nu när det är luff väder tänkte jag att ja skulle baka lite till.. Får se om ja har tålamodet till det hihi, Kommer bli smaskens om ja orkar lägga energi på skiten.

Känns som om det bara regnat hela den här sommaren. Nu kommer det bara mer och mer regn. Vaknade av coffis mobil vid 8, böööh höll på och dö! Coff skulle på aa något sånt därnt möte man går på när man är arbetsökande :P. Han skulle cykla dit och hem och hem till sig innan han skulle tillmötet :(, Tycker synd om honom! Han om någon kommer bli sjuk! Tänkte jag skulle kolla runt efter en lägenhet åt han nu under tiden .. ringa runt och hoppas på att man han får visning på någon .. Har mejlat någora stycken men i dagens läge äre ju skitsvårt att få tag i lägenheter ..! Kolla upp min brors hyra ska jag göra med, hoppas att den inte är för dyr i månaden då har coff en lägenhet från och med 1 Nov och det är ju inte helt fel :).

Idag har jag ingen aning om vad som händer. kanske skulle bakas lite om orken orkade ja!! Får se, set är ju pissväder så blir väl en massa jävla film och hemma mys kan jag tänka mig! Coffe är påväg hem nu, så tänkte jag skulle göra scones, marmelad och te till oss! Johan hoppade även in innaför dörren nu. kan tänkte mig att han också är hungrig! Alla e sjuka nu med :(, inget kul! Då får dem komma hem till mamma emelie och äta upp sig lite så dem får lite energi att göra av med :). Nej nu äre dags för scones !!

Må bäst !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0