kaxxiga 40 taggare med golvmoppar

Jag förstår att folk undrar när Lewie låter som han gör när han hänger i repet, och jag förstår att folk kan tro att han gör sig illa eller att det är farligt. Något jag INTE FÖRSTÅR det är 40 taggare med golvmoppar till hundar som SPRINGER EMOT mig under trädet och skriker och då menar jag skriker " VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED, ÄR DU HELT TAPPAD ELLER ".. Kännde direkt hur det börja koka i mig eftersom baksmällan ligger och gnager och inget rök idag... Jag gick emot fittan och tänkte slå in hennes fula tryne med ist började jag asgarrva henne i nyllet och skrek du ska fullständigt skita i vad jag gör här under tillsammans med min hund! Ta dina fula golvmoppar och vandra iväg!! Jaha fnäste fittan och sa golvmoppar ??? Bara för du har en sån tuff och stark hund så ska du klanka ner på mina va? Hahah jadu jag vet inte hur du är uppfostrad men min mamma har lärt mig att golvmoppar ska man torka golv med inte gå ut i koppel med ?! Vilken planet lever du på? FATTAR DU INTE ATT DIN HUND FÅR ONT? DU PLÅGAR DITT DJUR HELT OCH HÅLLET! VAD SER DU FÖR NÖJE MED ATT SKADA DITT DJUR? NJUTER DU AV DET? Människor som dig ska inte ha hund. Om du tror att din hund får träning av det där så är det helt fel! AA FÖR DU VET JU SÅ JÄVLA MYCKET DIN FETA KOSSA SOM VANDRA TVÅ METER OM DAGEN MEN TVÅ GOLVMOPPAR? Då vänder sig fittan om spottar emot mig och säger jag ska polisanmäla det här! så jag sprang fram till fittan och spotta henne i ansiktet och sa börja springa din jävla kossa och gick ner till Lewie igen.

Lewie sket totalt i henne, han skulle hänga i det där repet haha! Lovar att någon skulle kunnat komma och slå ner mig eller råna mig utan att Lewiebu skulle reagera när repet är i käften haha !! OCH nej jag överreagerade inte, hon började och dels så spottade fittan mot mig först!!! Lite lite lite till så hade jag slagit på fanskapet!! Äckliga jävla människor som tror dem kan komma och säga till mig att min hund mår dåligt av det när han bara DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR av glädje av att få komma ner dit ner till repet!! NAE MEN MIN HUND MÅR DÅLIGT AV DET GÖR HAN !!!! Jag känner väl min hund bäst och vet vad han mår bra av att göra och inte göra!
Fuck off, fel jävla dag och jävlas på kan jag säga!

Sen kan jag säga en sak, Kvällen igår det var den bästa kvällen på länge!! Fyfan vad kul vi hade.. Det blev förfest hemma hos Bompo med massvis med trevligt folk. Sen blev det utgång med hela högen :D. Stog dock i kö i ca en timma! Men jag säger det nu, det var värt det kan jag lova! Aldrig haft så kul i HELA MITT LIV!!
Tack för igår alla alltså, det var en pissdag som blev till en superkväll !!!





















Just nu skulle ja kunna döda för en fet jävla **** !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0