Tintin

Igår kväll var jag på bio med mina bästa Coffe och Neger! Var helt utslagen hela dagen och så ska man palla bio med.... och ja som älskar tintin joo vad gör jag.. jag somna i slutet så ja missa slutet .. Jävla skit alltså, Men det var ingen film som ja kan tänka mig se flera gånger. Tyckte den var lång och jävla utdragen måste jag säga, vi skulle sätt In time ist som vi skulle gjort i början !! Fan också, men inget och göra åt det hihi!

Idag har jag varit nere på stan och haft möte... böööh vad tråkigt, hatar möten men det blir mycker sånt fram över nu .. bara ge sig fan på och komma iväg på alla också! Coffe och Lewie låg hemma i sängen och gris sov! lite avis man var på dem när man satt där då :(. Köpte med mig färskt bröd hem till mia, crille, mig och coffe så det blev en lyx frulla :D. Nu bakar jag bullar i stora lass kan jag säga :D, nu ska första plåten ut!! Hoppas dem blir bra, STORA som bara den är dem iaf haha!

Hej på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0