Take it easy

Snart dags för att åka ner till stan och fixa lite papper.. Dock inga möten idag, Missade morgonmötet!! Fan vad arg jag blir på mig själv ibland! Men ringde till alla ställen och fick nya tider och skit så imorgon och Onsdag är det möten... HELA JÄVLA DAGARNA! Men vill man vara fin får man lida pin ;).

Återstå att se vad den här dagen har att erbjuda, Toffi och Lewiebu gick nyss hem till Toffi, mölter upp dem efter stan så ska .. eller aa han har sagt att vi ska köoa ny slang still hans cykel och så ska han fixa den idag men haha sen ska man ju inte tro för mycket om den där herrn kan jag säga, han kan när han vill men det är inte ofta det händer alltså haha! Men en bra hundvakt, det e han :)<3!!

Nej nu måste jag kila! Ha en toppen dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0