Usch ..

Stinker typ rövhål i min käfft kan ja säga ...
Vaknade nyss så det kan ju bero på det hehe :P.
Undra vart dagen för oss idag, Idag är det ju bara 4dagar kvar haha :D. Räknar ner och hoppas på att tiden går fort :). Vädret svek ju oss idag, tänkte att ja skulle gå till rastgården med Lewiebuu idag med eftersom det har blivit så nu varje dag i typ två veckors tid men icke sa nicke, Här ska vi bryta våra rutiner när man väl får några :( !! Apkallt ute fifan, ge mig soooool igen!


Dags att planera för lite festligheter med tycker jag ..
Länge sen nu vi var ute i stugan och festade alla kompisar som vi brukar göra varje år :)... Hm får planera ngt in i minsta detalj ;). Böööööh, Kom på att jag måste fylla i den där jävla ekonomiskt bistånd skiten .. Måste ju söka det nu eftersom man inte får ngt jävla CSN på sommaren :(.
Måste tydligen bli AKTIV på arbetsförmedlingen med för att få det här bistånds skiten??? nödvändigt ? hmm, Idioter!

Nahe? Det är väl bara och börja Maria Emelie Karlsson! Det är ingen som gör det åt dig vill jag lova !!

Hej på er !








Kommentarer
Postat av: Evalotth

Emmelie du ser ut att må rätt okej med tanke på allt som hänt den senaste tiden och allt du varit med om. Ta vara på dem vänner som du har funnit. Dem värkar vara guld värda som alltid finns och ställer upp för dig! Grattis till dig som lyckats hitta några vänner som du kan lita på och trivs med!



Ha det bäst! Varma Kramar EL

2011-05-23 @ 13:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0