Lyckligt lottad som jag är !!

Yes yes yes yes!!! SUPERGLAD idag!
Då jag har fått reda på att min hund är HELT frisk, Han har en infekterad magficka på magsäcken och det löser sig med lite medel som jag ska ge honom morgon och kväll !! FYFAN VAD GLAD JAG ÄR, Det är som en sten föll från mitt hjärta alltså! Pallait o ha gått runt och varit orolig som en jävla idiot! Men det var som vi sa, Lewie är krigare och det är inte hans tid ännu!! Åååh Mammas älskling :), Gud så ENORMT jävla GLAD jag är !!

tänkte ja skulle ringa och väcka Bb och skrika i det i hans öra men kan vänta tills han vaknat iaf haha! Sandra e ju på g hit så jag har henne och prata med om det, eller a hon kom nyss inhoppandess in genom dörren så gav henne den glada nyheten och hon blev jätte glad :D, Och Coffi är också uppe med tuppen så ska skriva den glada nyheten till han med nu :)...

Får se vad som händer idag! Tänkte jag skulle moppa golven och städa lite nu på morgonen iaf !!
Blir nog film och mys i soffan för hela energin ikväll då det FUCKING snöar ute ?!?!?!?!

Mike har friluftsdag idag så han ska ha lewie tills när ?!?!?! har jag ingen aning om haha!

Men ha en bra dag alla, Det ska jag ha!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0