Ligger på topp

Mår toppen bra idag!
Vaknade halv åtta, Gick upp och körde 1 timmas Zumbapass, Fett kul och Jobbigt som tusan !! Efter blev det frulla ..
Fredag äre också, Inte undligt att jag är glaaaaaaaaaader :D..
Vet inte vad vi har planerat för dagen ?! Men det dyker ju som sagt alltid upp ngt fram mot eftermiddagen !! Bankas väl fest som vanligt, Förfesta sen Cromwell kan jag tänkte mig .. Tror Henkipenk skulle lana med grabbarna idag iaf.

Aaaaahhhhh, Igår !!!
Låg i sängen, Skulle dricka lite vatten, så känner jag hur ENORMT JÄVLA AP ONT det gör i min tand!
Går ut till toan och kollar, Aaaaa vad tror ni hänt då? Då har min fucking jävla tand gått AV!!!
AP ONT GÖRE, Ringde till tandläkaren och dem gav mig en tid på MÅNDAG?! Vafan det här är ju akut tkr jag !!! Gör ju bajs ont! Borde väl iaf få ngt mot smärtan tkr man hmm :P, Jävla tandjävel alltså!

Nae ni, mis amigos! Ha en trevlans helg så hörs vi efter den !! Ciaoo <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0