Fina dagar och underbara vänner <3

Helgen har varit mera än klockren... Torsdag natt / fredag morgon åkte ju jag och grabbarna och hämtade hem Pelle :). Fan vad kul det var och se lillfettot igen haha :D. Lite rund har han allt blivit men det klär honom kan jag säga :). Tror det var det bästa som hänt på länge alltså! Att få se han igen var lycka hihi :D. Alla stog på hel spänn innan han kom ut genom grinden vill ja lova :D. MYSPYS att han e hemma :). Igår lördagen, Var vi hemma på dagen sen blev det lite förfest hemma hos Oja med massa blandat folk som man aldrig träffat förut och HOPPAS jag aldrig kommer träffa igen .... typ !!! fyfan vilket folkslag det finns alltså! Skicka dem till djungeln för fan, här har dem inget och göra jävla nollor !! Iaf efter det blev det CW som var ett tag sen man var på :). Trevligt vare väl, Sen blev det vandringsfärd till myggan, donken och sen hem med världens bästa Coffe :)..

Idag äre ju Morsdag :), Ska snart dyka in i en dusch och sen börja min vandring upp till mamma och fira henne eller vad fan man ska säga haha! Sen ikväll blire tacokväll med massa folk hemma hos oss :). Ska även försöka se Sagan om ringen 2 ikväll med eftersom vi alltid somnar till den haha! Men idag, nae känner att vi har turen med oss och kommer kunna se klart den ;)... Ha en bra dag alla!


Hej på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0