5 dagar kvar nu !!

5 dagar kvar!
Kommer bli så enormt kuuuuul och se han igen...
På Fredag åker vi, jag och grabbarna och hämtar bästa Pelle som ska komma hem <3. Känns som tiden gått enormt fort och det ska man ju vara glad för.. För han har säkert tiden gått så sakta som den bara kan gå !!
Han är nog mest taggad av oss alla nu tror jag ... Nu vet han att det inte är lång tid kvar tills han får se oss, alla han tycker om och umgås med alla sina vänner :)!!
Det kommer bli bra nu! Nu kommer det gå!! Jag hoppas hoppas hoppas med hela mitt hjärta!!

tiden går och jag har inte gjort ett skit. Gått hemma, Varit i rastgården med Coffi o Lewie eller bara legat hemma o degat med Sandra o Coffi !! Ska börja plugga lite teori på kvällarna nu med tänkte jag. Har ju coffe och sandra ... hm aa sandra? hm Coffe iaf som kan hjälpa mig och plugga lite :P, Går nog bäst utan sandras hjälp HAHA :P, så jag blir klar med det här jävla körkortet ngn gång haha! Har ju tagit sin lilla tid men vafan, har man annat för sig så har man :)

 














Kommentarer
Postat av: Myggan

Pelle snart ute! Äger!

2011-05-22 @ 14:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0