Tror jag nog ..

Tror nog att sommaren är på väg hemåt alltså!
Fan vad nice när man vaknar av en skinande sol rakt i ögonen hehe. Solen steker som fan idag och det GILLAS enormt mycket.. Sitter och väntar på att fröken Waltersson ska bli klar så jag kan möta henne samtidigt när jag går med LewieBuwieee :).
Får se vart dagen tar oss idag, Men det är ju fint väder så en tripp till hundrastgården skulle nog inte sitta fel. Kul för Lewie och få springa av sig lite med !!
Undra vad fröken Davidsson ska göra, Kanske kan ta med mig Cesar ner med så han också får leka och springa av sig :).

Skolan imorgon så idag blire softa extra mkt.. Sista lediga dagen om man säger så, Helgen?! Vad sker? Fest som vanligt kan man ju tro !!
Aja får se vart dagarna för oss i tiden ..

Pyyyysssss och knull !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0