Slappt..

Vet inte vad felet är ..
Ena dagen mår man som en kung och andra dagen inte..
Dock har det blivit flera dagar nu som man mår skit ... Helt slapp i hela kroppen och orkar absolut inget alls!
Orken finns inte ngn stans!
Bara går går går med Lewie hela tiden, Äter inte speciellt mkt om dagarna heller så det kan ju bero på det med ..
Måste sköta mig, Måste börja sköta mina mediciner och mina vitaminer med.. Glömmer dem hela tiden och det är INTE OKEJ! Ap dålig i magen med eftersom jag typ bara dricker kaffe om dagarna inte heller okej!
Måste ta tag i det här nu tycker jag!

Dags och röra sig till köket och laga mat så man får i sig något iaf!
Pysssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0