Pallit

Bööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööh

Hatar och vara sjuk, Vad fan ska man bli det för? Inte direkt som om det gör ngn nytta !!
Min helvetes jävla fot sover nu också, svettas ena sekunden och andra sekunden fryser jag!
Nu sitter jag i handduk med öppen dörr ut till ballkongen!
Bara rinner om mig fifan.. Hm fredag idag fick jag reda på när jag vaknade! Trodde det var torsdag men nej nej. Fårse vart dagen tar mig, Blir antagligen bara att vara hemma och softa med Sandra.. Inget festande iaf, tror jag inte :P. Brukar ju ha svårt och hålla mig fram mot kvällen :P, Men mår jag såhär så blire inget iaf.

Vill tömma mitt föråd i andra lägenheten men skåpbilen är ju SJÄLVKLART trasig :(..
Får kolla med Kevza om han kanske kan låna sin mors bil och köra lite :)..


Nej nu ska jag ta min morgon dos så man blir lite rolig i skallen ;)
Stört värt med cocillana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0