Det känns bra

Allt känns toppen och jag mår så jävla bra .. just nu iaf, hahahaha!
Den här veckan har gått super fort, Har umgåtts med Sandra och Maria hela veckan typ eller glott på film hemma hos Emil typ.. Fredag idag dock, Vad händer? Inte allt för mkt men det blir vär partajja som vanligt. Är ju bara Fredag en gång i veckan, 4dagar i månaden och 48dagar om året ;), Det är ju ngt alla måste fira!
Igår vare rättegång, Bror som hade sin för den här misshandeln som hände på Hugos. Gick enormt bra tror jag! Lät som det iaf och snubben som anmälde sa ju typ emot sig själv hela jävla tiden typ :P !!
Bror har ju även fått jobberbjudande i gbg så han kanske ska flytta dit..... Hm kommer sakna han som fasiken om han gör det!

Men men ikväll är det ju Fredag som sagt, Vi får se vart kvällen slutar! Förhoppningsvis hemma i min egna säng för en gång skull haha!
Usch vad slampigt det där lät, men vem bryr sig? Jag vet ju att det inte stämmer så ^^
HAHAHA vet inte vad jag flummar om

hejdå kajsa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0