Bra helg !!

Hej på er!
Fredagen, Blev det förkrök hemma med lite blandat folk. Spel, skratt och mycket dricka! Gillas enormt mkt!
Tog våra arslen och drog till Cromwell där vi träffade lite andra vänner! Dansade och hade jätte kul måste jag säga :).. Fick även iväg mitt brev till pelle, Har suttit och skrivit på det i tre dagar! Har inte vetat vad jag ska skriva eller ngt men nu idag fick jag äntligen iväg det .. Hoppas på att man får ett svar av hjärtat snart :).
Lördagen, Också förfesta hemma med massa vänner, Ida kom hit med och det GILLAS enormt :). Drog oss mot nya stammstället "cromwell" så klart hehe! Sen skulle vi hem! Aaah hem blev det ju inte utan det blev efterfest hemma hos Hercules med massa .... typer? aah lite speciellt folk endel av dem måste jag säga, men jag menar alla kan ju inte vara lika bra som mej muhaha! Däckade typ iaf, Sen ringde vi taxi så åkte jag, Emil och coffe hem till Emil! Satte oss där och tog det lugnt.. Somnade en timma ungefär sen ringde sandra så kom hon och sen gick vi alla hem till mig och henki och tog en varsin grogg :P. Sen blev det en till o en till o en till och en till haha! Festade hela dagen .. gick och handlade donken typ vid halv 11 .. Så kom vi hem och alla däckade typ !! Yffft vilken helg det varit med fyfan vad kul jag haft !!

Idag har man bara softat hemma, Bror ligger och snarkar som en gris i soffan och maria är uppe i hennes nya lägenhet och jag ska snart gå hem till emil o lägga mig och dö i soffan, glo film och tvinga han gå och handla mat ;)!! Det blir fin fint !! Här kommer lite bilder sen helgen !
PUSS






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0