Zumba-planer!

JappJapp!!
Funderar starkt på om jag ska börja köra Zumba igen... det är ju fett kul samt jävligt bra träning må jag säga...
Körde ju med Mickis när jag bodde i Eneby lite men sen gick det ju utför som vanligt haha!
Från och med Måndag morgon så börjar jag ... säger jag nu iaf! haha joo men så skare bli!

Haft toppen väder dem här dagarna nu, FETT SKÖNT! Solen skiner och finns ignet bättre än att umgås med sina bästa vänner ute i solen dagar som denna! Ikväll ska vi fira lina som fyllt 20år! Alla gammmmla goa vänner kommer vara där ute så det känns skit kul! Utgång ser vi fram emot med, Var ju ett tag sen man var på hugos om en säger så :).

Nu ska jag traska upp till bror och hans vänner och vara lite social med dem innan jag ska hem och börja göra mig redo inför kvällen :)

Hoppas ni andra har en bra kväll ;)
PYSSS O KRAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0