Midsommar helgen ..

Idag är en riktigt bra dag .. Jobbade i Ons, Första dagen på J2 som företaget heter.. Fyfan vad jag trivs, skönaste personerna och jobbigaste jobbet dock.. jobbar som i en fucking ugn.. 50 grader varmt där inne jag står och monterar och rengör filet so är typ 2 meter långa och tjocka!!! Men dem jag jobbar tillsammans med gör så att dagarna går fortare vill jag lova :). Jobbade dock inte idag, skönt som fan och ta det lite lugnt i början :).. Jobbar Söndag, Måndag och Tisdag som är bestämt än så länge .. Hoppas på mer jobb efter om en säger :). Men har varit massa jävla ärenden med pöjkarna, mamma och micke! Resan till Danmnar höll på att bli pankaka men nu är ALLT bokat. Resan dit och hem och hotellet :). Och så fick vi för en stund reda på att det är FESTIVAL nere i Danmark, SNACKA OM ATT VI HAR TUREN MED OSS ;).. Fan vad nice det ska bli och komma ner dit, Massa musik, underbara människor, **** och bääääärs :D, Kommer trivas som fisken i vattnet :). Tacka underbara neger med som kunde ställa upp och vara hundvakt med så kort varsel :). Är dock gandka chokad över att jag! Emelie Karlsson ska lämna sverige på midsommar?! haha fyfan trodde jag aldrig skulle ske eftersom att jag tycker att på midsommar ska man vara full från klockan när man vaknar på morgonen tills nattinatti :D. Men men tiderna bli allt konstigare och konstigare :).. Glad över att få åka till Danmark iaf! FAAAAAAN vad nice det ska bli :)..


Nae men alla ni andra, ni får väl ha en sju helvetes bra midsommar för det ska jag och Coffi ha nere i älskade Cristiania ;). Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0