Ljusare tider ..

Kan en säga ...
Aldrig någonsin ge upp för något som inte dödar dig emelie karlsson. Det som inte dödar gör dig bara starkare ... såja!!! Idag mår jag helt okej, BORDE DOCK INTE göra det haha! Det blev en sen natt kan jag säga :).. Traskade hem till Sannamari och träffade brudarna vid 7 tiden typ, Förfestade, skrattade som idioter hela bunten ... skit kul måste jag säga att det var! vid 9 drog vi vidare till Mitropa där vi hade bokat bord, Blev Potatisgratäng med kött och kyckling spett och sen tsatsiki och en JÄVLA god sallad till det.. faaan jag åt för kung och fosterland alltså haha :D. Fyfan vad kul det är och träffa alla damerna och ha såhär kul som vi hade igår alltså!!! Aja sen blev det vidare till Cw som vanligt där man stötte på alla andra underbara vänner... Hemgång tänkte jag, nej för det blev efterfest hemma hos Nissepisse med underbara vänner och annat ..... pattrask kanske man kan kalla det ?!?! haha fyfan vilket folk det finns alltså!!! Stackars jävel! Kom hem vid halv 10 imorse typ, helt slut däckade dirr jag kom innanför dörren om en säger!

Idag blir det "nog" lugna puckar haha, säger jag alltid på Lördagen o sen slutar det med fest iaf men nae, ikväll blir det lugnt! Min bästa henki är iväg med grabbarna och kommer hem imorgon så ikväll ska jag laga jätte god mat och svulla sönder till lite bra film och kanske någon/några trevliga vänner :)







<3




Kommentarer
Postat av: Annut

aaa de var svin kul :D taggar redan inför nästa gång :D <3

2011-06-20 @ 19:17:03
URL: http://annzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0