Helt okej

Ännu en dag man vaknar och man mår HELT OKEJ. Skönt att dem dagarna börjar komma tillbaka och att man får tillbaka sin rutin i livet. Snart kommer Dawe´s lillasyster sara och ska hämta Lewie. Hon ville gå en runda med han runt strömmen och det passar mig perfa eftersom ja ska storstäda nu tänkte jag. Får se hur lång tid det kommer ta ... böh! Men det är något som behövs så aa!
Sen vid fyra tiden blir det åka och prova nya kläder till jobbet, Börjar ju som sagt att jobba imorgon, Det e nice ni :). Efter det bär det av ner till Viken tillsammans med morfar :), Kommer en snubbe och ska hämta båten redan idag och det är ju KLOCKRENT! la ut den på blocket igår och fick sålt den igår!! Bra där Emelie!!


Nahe, Om man skulle sätta fart och storstäda ?


Jag och min lilla prinsessa :D, Saknar henne och hennes mor lite lätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0