hallojssen

Inget JÄVLA stopp ute på braviken så vi kan tyvärr inte jobba! Hade sätt fram emot och jobba.. Där hör ni, Jag emelie Karlsson ser fram emot och jobba. Jag super och knarkar inte bara ihjäl mig som ryktet tydligen säger haha patetiskt förfan!

Men idag blire städ och tvättdag, Det kan behövas vill jag lova!
Ser ut som en svinstia här hemma tkr jag, Nej fram med snabeldraken och förstöa tvätten hänger redan på tork så snart blir det hänga upp den andra med.

Får se vart resten av dagen tar mig, Coffi slutar vid 4 så efter det blir det nog att umgås med den lilla luffarn som vanligt. Ska börja med körkortet nu igen.. Läste i boken igår och dagen innan det lite ! Nu jävlar ska jag ha mitt jävla körkort om en säger !! STORHANDLA är ett måste. har väl en halv lök och ett mjölkpaket hemma i vår kyl typ.. fyfasiken :P


Nae nu går jag till Emil och dricker kaffe och snackar skit ..
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0