God eftermiddag/kväll.

Precis hemkommen från jobbet!
Fan är heeeeeeeelt slut, Idag vare rekord högst upp..
När vi jobbar så är det olika våningar man är på inne i själva fabriken. längst ner äre typ vanligt varmt som det är ute typ, Andra våningen är steeek alltså! Man svettas! Idag var jag första gången på våning tre! HERREGUD ALLTSÅ, Jag trodde jag skulle dö där uppe. tänk er när man badar bastu?! Ni vet när man andas in så typ göre ont i näsan sådär vetni? EXAKT så känns det typ när man andas där inne. Dock äre ju typ in och jobba i 15 minuter ut ur det "varmaste" rummet i ca 3 min sen in 15 igen och så ut igen! Det e sjukt JOBBIGT alltså! Det här är mans göra mina damer! Jag är inte den som är den alltså men FYFAN för det här jobbet haha, Men oj så kul det är på samma gång för jag jobbar med skönaste personerna EVER! Morsan lat som hon är "the boss" går bara och pekar och skriker haha, Sen äre jag och sen äre 5 stora starka karlar haha :). Trivs fett bra, Hoppas bara det kommer massa massa massa jobb nu så det inte tar slut med jobb.. Ska jobba Torsdag imorgon alltså, Fredag och sen hela nästa vecka! Det GILLAS :)..

Vettifan vad som sker idag dock, Börjar ju klockan 05 imorgon och slutar 14 så det är ganska okej. Men det blir sängen tidigt kan en säga.. Undra hur en jobbar på Fredag?! hmm! Kanske så att man slutar 12 om man har tur :). Aja får se vart dagen tar mig. Blir väl typ Dusch nu, Mat, Lewie, Mat, Lewie och sen Zzzznaaaaark !!

Hööööörrrrsss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0