Det går bra nu..

Hm, Imorgon blire massa jävla skit på stan, möten hit och dit! Böööh!
Coffi har fått jobb :), Glaad för hans skull! Hoppas bara att han får in en fot där nu och kan fortsätta arbeta sen när tiden gått ut eller vad man ska säga.

Inga direkta planer den här veckan, men jag ska få styr på ett och annat som jag måste ordna upp iaf är tanken...
Hm klockan börjar bli mycket...

Måste ringa sjukhuset med och prata med någon tror jag, Måste få dem där jävla mat tilläggen igen eftersom jag rasar ner i vikt fortfarande och det börjar bli riktigt jobbit tycker jag.. kan fan inte äta längre för jag mår så illa direkt efter så det känns som om ja ska kvävas :(.. Hoppas dem kan hjälpa mig bara så jag inte kommer behöva töjja magsäcksfan för det gör piss ont bara man äter för mkt ... tänk då bara om ja måste töja den ... Fyfan !! usch !!


Nahe om man skulle dyka ner i sängen med min älskade ?!
Japp så fåre bli :)
puss och godnatt påer !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0