Som vanligt ...

Som vanligt så är det äckel väder på min lediga dag. Det var pissväder på min förra lediga dag med då jag ville åka och bada.... Hm, Inte speciellt snällt.
Vägde mig imorse med, Sist jag vägde mig så vägde jag 80,5kg. Idag vägde jag 78,9 så det har inte hänt allt för mkt på vågen. men neråt går jag ju iaf! Kan inte säga om det är positivt eller negativt för jag tror inte jag vill gå ner mer nu! Jag vill stanna på den här vikten! Nu får det räcka, Vill inte se ut som en jävla pinne när jag är klar med all skit!
Ringde till sjukhuset när jag vaknade iaf, Tänkte att jag skulle boka en tid med ngn där?! Så jag kan få reda på lite skit! Ska fråga efter kost tillägg tror jag nu när jag inte vill gå ner mer.
Händer inte mkt idag tror jag inte?! Måste ha tag i en cykel så jag kan ut och styra lite och jag antar att det kommer pissregna hela dagen så det är ju lika bra att köra så fort som möjligt!
Jobb imorgon igen, och då kommer det ju säker vara skinande sol och jätte varmt...... Men det är ju en annan femma som sagt.... humor !!
Kaffe! Hejdå.
Som vanligt så är det äckel väder på min lediga dag. Det var pissväder på min förra lediga dag med då jag ville åka och bada.... Hm, Inte speciellt snällt. Men kan glädja alla er mina läsere med att idag har jag kunnat äta frukost utan att få upp den igen och det är jag överlycklig över för det var STÖRT GOTT med frukost idag :D.. Ibland så har man turen med sig :)

Igår blev det bara att lata sig hemma hos Neger, somnade på soffan som vanligt .. haha fy! Men jag lyckades JÄVLA bra med blåbärspajjen jag gjorde igår! fy helvete vad god den var ;).

Vägde mig imorse med, Sist jag vägde mig så vägde jag 80,5kg. Idag vägde jag 78,9 så det har inte hänt allt för mkt på vågen. men neråt går jag ju iaf! Kan inte säga om det är positivt eller negativt för jag tror inte jag vill gå ner mer nu! Jag vill stanna på den här vikten! Nu får det räcka, Vill inte se ut som en jävla pinne när jag är klar med all skit!
Ringde till sjukhuset när jag vaknade iaf, Tänkte att jag skulle boka en tid med ngn där?! Så jag kan få reda på lite skit! Ska fråga efter kost tillägg tror jag nu när jag inte vill gå ner mer.

Händer inte mkt idag tror jag inte?! Måste ha tag i en cykel så jag kan ut och styra lite och jag antar att det kommer pissregna hela dagen så det är ju lika bra att köra så fort som möjligt!
Jobb imorgon igen, och då kommer det ju säker vara skinande sol och jätte varmt...... Men det är ju en annan femma som sagt.... humor !!

Kaffe! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0