Sho sho ..

Igår blev det ingen fest om en säger. Vakna ju runt 6 tiden, Snackade ihop mig med lite folk som ja skulle festat med haha men så blev det inte! Jag kom in i badet vid 8 kanske haha! Sen när jag gick upp så orkade jag inte börja fixa med håret eller sminket och så. Jag hoppade in Henkis morgonrock och tralla runt här hemma :). Sen ringde Ken och Kev och ville ha bira så det blev en "liten" biltur med dem. Plockade även upp Sandra så man fick hälsa på henne lite! Sen blev det hem, Gick över till Danne och sa hej typ sen hem och nanna kudde :).

Idag händer det inte allt för mkt, Skulle ha jobbat men har sån jävla mensvärk + att jag har massor med skit jag ska fixa idag! Eller det känns så iaf, Men ja tror det är så! det hoppar runt lite tankar i huvet om en säger. Känner att jag kan få vara ledig hela helgen ut nu när jag ska jobba  hela veckan fan. Nej kanske dags och göra lite nytta?! Börja plocka disk och lite skit sen efter det blir det ett långt bad och sen upp till Eneby!
Håller på och planerar en attack mot en viss Tant :). Sitter och smider planer här med mig själv, och eftersom jag ska upp till eneby idag så kan det hända att attacken blir klar idag/ikväll med! Vi får väl se, Jag säger inget hihi!
Min gris kommer hem idag med, han har varit ute på landet med pappa, carina, Lbror och Sbror :). Saaaaknar honom masssssoooooooj nu :D. Masssa pussar när han kommer hem kommer jag att få :D. Fan assugen på att gå på bio! Går ju massor med bra filmer nu fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0