Min lediga dag ..

Det första man ser när man vaknar är Lewie´s bollar, Alltid lika trevligt och få en godmorgon hälsning på det sättet från honom :), Men det är ju hans sätt att visa sina kärlek på liksom haha! Idag är man ledig om en säger, Ingen aning om vad ja ska hitta på! Blir väl och bränna en rulla och tralla in till Danne typ?! Ska nog träffa min usling Sandra sen med. Hon jobbar och sliter så hon skulle hör av sig efter jobbet så får vi väl se. Hm tror det lutar mot nya irene huss filmen alltså, Som ja ska se nu med Danne alltså :). Tacka gud för han btw, Han som har ställt upp massvis med hundvakt nu när jag jobbat så mkt, Tack bästa du!

Coffe jobbar och behöver inte ha fint väder men vart är min soooooool ?
Vart är solen, Hallååå??? Sooooolen ?
Jag skulle vilja åka och bada och sola men VÄDRET sviken en som vanligt på en lediga dag, Jävla skit fifan!

Lördag är man hembjuden till sara and "the man" som jag inte träffat än. The man är alltså Saras man och honom har jag inte fått skakat hand med ännu om en säger :). Dem skulle förfesta där hemma sara, the man, och sen några andra sen efter det skulle dem vidare på munken in the park?! Sa inte mig ett skit men aha kanske kan bli kul ?!

Jag vet ju dock inte ännu om jag ska till viken eller inte. Skulle vara GRYMT skönt fan, Ska släppa en funderare på den saken över dagen om en säger :). Nahe nu ska jag kila! Har slängt in en tvätt ska nu börja damsuga tänkte jag, Ska ägna min lediga dag åt att städa! ENORMT KUL, eller inte!

men hare bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0