Hard work ..

Kan man säga.
Fyfan vad trött jag var imorse. Ville verkligen inte gå upp ur min varma säng. Men sen när jag tänkte på pengar,pengar,pengar så var det ju inget snack om saken haha :D.
Trevligt och träffa Dawe med som är här en sväng. Mycket humor på jobbet idag haha!
Imorgon börjar man 5 och slutar 14. ganska soft, men kommer vara DYNG trött efter dem jobb timmarna eftersom det är ett tvåtimmars stopp i början :O.

Måste tacka min underbaraste granne Danne med för att han stller upp och tar lewie alla dem timmarna som jag står och svättas och tjänar pengar. Tack hjärtat :)

Tog precis en efter jobbet cigg med Coff, Han ska tydligen vara på Canyking imorgon!
Mikie jobbar ju där med så det e ju kul för dem :). Nej nu blir det dusch och sen dö..

Hejdå världen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0