Hagagatan!

Det kan jag säga er. Hagagatan är här jag ska stanna, Fan vad jag älskar mina grannar alltsåå! Idag nu för en stund sen satt vi ute på balkongen jag och sandra. Ut genom ett fönster kommer det ett skrikande huvud hahaha! Då är det två bröder, äldre syskon som bor brevid varrandra som bråka sönder för den ena spelar för hör musik tycker den andra hahaha asssso dem skrek för kung och fosterland :D. Kollar runt på alla andra balkonger och ser alla andra står och glor och skålar till varandra!!!
älskar hagagatan, här ska ja stanna kan jag LOVA ER !!

Efter mycket om och men så blev det festeria. Hart precis plattat håret och nu är det bara sminket klart. Allt går lite lite lite långsammare idag pga ..... vädret!! ENBART vädrets fel :D.
Helt .......... fyfan!
får se vart man hamnar ikväll dock, bjuden på mycket festerier om en säger :)
Ha en trevlig kväll alla andra!!

Pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0