Gmorgon.

Coffe ligger nog och sover som en gris, även fast att han ska vara på jobbet om en minut!! fy på han! Jag skulle också jobbat idag. Men har en massvis med saker som jag måste ta itu med idag så mamma sa att det var bätte att jag fixade det innan jobbet så får ja ta bussen ut vid 12..

Igår lirade vi bakset typ hela eftermiddagen uppe vid hagaskolan.
Jag ägde ju alla som vanligt?! haha nae sög på basket igår, men kul som fan äre dock! Synd bara att alla andra fetton ska sitta och spela spel eller nörda med sina jävla mobiltelefoner. ska fan ha sönder dem för dem så dem också kan röra på sitt feta fläsk !!!
Efter basket så blev det hallonpaj med vaniljsås hemma med Coffi och henk! Kollade även på en Wallander film och rakade Coffs skalle :). Behövdes ju eftersom grabbarna jävlades lite med han nu när dem var i moon haha!

Ingen aning om vad som händer idag, kollade nyss upp bussarna ut till mitt jobb och ser att det går en buss vid 07.25 sen går det en vid 14.25 ?!?!?!?!?!! NEJ MEN OKEJ! hur ska jag komma till jobbet då?! Får ringa mamma och säga aytt hon får hämta mig inne i stan om hon kan!! Annars blir jag hemma hela dagen ?! Händer då?! Basket med neger och coffe ofc, Dem är ju förluster och inte gör ngt nyttit ändå haha!! Just fan idag ska jag baka paj med :D. Hittat ett recept som verkar asgott! Är inte så förtjust i paj just men det har blivit att jag äter det mer och mer nu för tiden :d. nam nam!! allt förutom äpple paj går och äta :D!

Nae nu blire lite frulla sen en promenad upp till Eneby med Lewiebuu :)


Neger, Spike och Lewie!


Ecer och Coff


Ecer, Coff och Neger


Henki och nazisten (coffe)


http://www.youtube.com/watch?v=z28c0ZUC_WY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0