Suuuuuuuuger

Jag vet... Jag vet att jag suger på att uppdatera i bloggen haha! har varit mkt runt omkring mig nu för tiden :P, Eller aaa jag har inte haft någon ork alls kanske ja ska säga :P, Har enbart festat känns det som och det är UNDERBART och festa!!! Älskar det. Har även fått ett gäng inneboende kan jag ju säga haha Maria, Nmicke, Coffe, David och Ecer :P. Har inte haft en ensam stund kan jag säga :P, Men det är mysig med sällskap och jag älskar mina grabbar och min girli girli :D. Imorgon drar jag till fjällen med lite andra vänner. Förstår inte hur ja ska klara mig utan grabbarna och min underbaraste ?! Tur att jag har Mikaeeeel med mig så jag har någon av mina grabbar med mig :).



Jag uppdaterar när jag kommer hem så skriver vikt och allt sånt då. Ha en bra vecka för det ska jag faaan i mig ha !!!!



Tjiiiiiing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0