ledig dag

Inget jobb idag, Min mor hade så ont i ryggen så alla fick ledigt idag hihi! Igår blev det iaf en tjockis dag haha! Vi åt som idioter hemma hos Annika och sen gick vi ner till Danne och la oss där i soffan och föll ihop typ haha! Alla var helt slut efter allt ätande haha! Ingen aning om vad som händer idag, Blir upp och "träna" lite med Lewie nu på morgonen! Får se hur mkt han orkar haha, han verkar inte vara så kry :(. Jätte mys har han varit inatt och han brukar ju bara komma upp och säga hej sen lägga sig nere vid fötterna men inatt låg han på på på på MIG hela tiden! Men jag älskar det, Jag älskar honom hihi.. Min prin, min hjälte och min beskyddare hihi :)! 

Får helt enkelt se vart dagen för oss. Danne, Marwen, Micke och Matte är och tränar nu ... Coffe med kanske?! Nae det kan jag inte tänka mej haha, Tror han ligger hemme och grissover fortfarande :D. Men jag hoppas att Danne o dem tränar för jag orkar inte höra Danne tjat om han inte får träna hahah! Kunde jag ju lika gärna följt med till gymmet och fotograferat dem eftersom jag inte skulle jobba! aja vi får se vad som händer sen som sagt! Nu blire frulla sen ut och träna med kungen  ;) 

Ha en super dag alla! PUSS


Min mage e borta typ ........ BÖH!


So what we get drunk, So what we smoke weed, We’re just having fun, We don’t care who sees.
So what we go out, That’s how its supposed to be, Living young and wild and free!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0