kräftskiva

Igår när jag vaknade visste jag inte vad jag skulle göra ?! Cissi kom förbi och tröck upp tidningen i nyllet på mig och sa att vi var med.. Tyckte det blev helt okej det är tidningen bara att dem skulle skrivit lite fler saker som vi sa och så. Blev morgonkaffe hos Annika med Cissi och Annika! Sen blev det en promenad upp till David för mig och Lewie så han och spike fick leka av sig lite :). Mot kvällen blev det myspys hemma hos Cissi med henne, Annika, Coffe, Danne och Rasums :). Dracm myspyste, käka scones och kokoskaka.. ENORMT jävla gott kan en säga !!

Idag är det Fredag, Alltså är det kräftskiva som står på listan men mina underbara grannar. Vi tänkte att vi skulle ställa till med den upp på Vinden men Titti och Stig ville att vi skulle vara hos dem så jaa varför inte! Kommer bli
röjj på hagagatan ikväll kan jag säga men vi ska försöka hålla oss inne så ni slipper sånt drägg som oss HAHA!

Grabbarna fortsätter med träningen, Är lite imponerad av dem att dem fortsätter med träningen.. Trodde detta också bara var en fas som allt annat dem gör men nej nej :). Tänkte jag skulle komma igång och jogga lite nu med på kvällarna! så på Måndag tar jag och Danne våran första joggingrunda tillsammans sen får vi se om jag också tar mig till gymmet och visar grabbarna vart skåpet ska stå liksom :D


Just ja! Igår kväll, När vi skulle gå upp så lewie fick hänga lite i repet. Kommer upp dit, Coffe och Lewie springer upp dit och kommer dit så säger Coffe bha dem har sågat av repet ?!!!!!!!!!!! DRIVER DEM MED MIG ELLER?! Shitt vad irriterande det kan vara för folk att se min hund hänga i ett rep och träna lite?! Jävla idioter, Repet var svin kort så Lewie kunde inte få tag i det ........ Trodde jag ja?! Jorå han hoppa och hoppa och gav aldrig upp och tillslut så fick han tag i sitt älskade rep hihi :). Men eftersom det är för högt för Lewie så knöt jag fast ett gummidäck i snöret så det blir kortare och enklare för lewie att få grepp med! JAG skulle nästan kunna svära på att däcket är borta nu när vi ska ut och hänga lita haha fyfan vilka patetiska människor det finns alltså!!

Nej nu ska jag slänga i mig kaffet och sen ut med Lewie.


Cissi!!!!!!! VAKNA!!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Konstigt att Tim va med i tidningen , då han sparkar sin hund ?! hmmmmm... vissa ska inte ha hundar..

2011-08-12 @ 11:01:23
Postat av: empan

Nu äre så här va, Hur Tim uppfostrar sin hund kan inte jag svara för då det inte är min hund och inte heller jag som uppfostrar Bud. Fråga Tim helt enkelt men då tycker jag du ska stå för vem du är också :)

2011-08-12 @ 13:49:45
URL: http://emeliik.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men vilka muppar då som tagit ner ett rep liksom varför? Hahaha bara hänga upp ett nytt o ett nytt o ett nytt ;D

2011-08-12 @ 14:43:10
URL: http://saandraab.blogg.se/
Postat av: empan

Eller hur... Blir riktigt sne på dem alltså! Jävla as :(

2011-08-13 @ 08:06:41
URL: http://emeliik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0