Givet

Tagen för givet.
Frågan är när man vet om man blir det eller ej. Kanske det bara är en bekvämlighets grej!
Jag tänker sluta vara snäll och ställa upp nu iaf! Får man inte ett shitt tillbaka så, Behandla andra så som du själv vill bli behandlad !!

Mitt projekt är på G iaf. Eller ha jag har hunnit med Pippi Långstrump och Karlsson på taket, Skit nöjd med dem! Dock måste jag fylla i Karlsson också men ja pallade fan inte det för det gjorde så jävla ont så ja trodde ja skulle dö haha! Men nu flyger han också på min rygg iaf :D. Näsa blir emil i lönneberga, kommer bli dyng bra tror ja :). För er som undrar varför i helvete jag har tatuerat barnklassiker på ryggen så är det till för MINA minnen, från när jag var liten! Något som kommer följa mig hela livet, Astrid Lindgrens verk äger och det är något alla barn ska växa upp med kan en säga om jag får tycka och det får jag göra !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0