bullar i mängder ...

Idag när jag vaknade ville jag ha bullar!!!
Fyfan vad sugen jag var på bullar haha, Så nu har jag varit och handlat med bästaste David :), Blev annat än ingredienser till bullar ... som vanligt haha! Hittade ett jätte gott te som man sitter och njuter av nu medan degen jäser :).
Fick nyss ett glatt besked från Malmö :). Han e på G hem och allt hade gått bra och det är ju TUR det !!
Får se om jag orkar röra mig mot grannlandet i helgen eller något. Nu har jag ingen ork iaf, no no!!
Ingen som vet någon som har en bärbar dator till salu eller?! Fan vill ha en ny dator!
Måste ha en ny dator!!!!
Mot degen!
PUSS
Idag när jag vaknade ville jag ha bullar!!!
Fyfan vad sugen jag var på bullar haha, Så nu har jag varit och handlat med bästaste David :), Blev annat än ingredienser till bullar ... som vanligt haha! Hittade ett jätte gott te som man sitter och njuter av nu medan degen jäser :).
Fick nyss ett glatt besked från Malmö :). Han e på G hem och allt hade gått bra och det är ju TUR det !!
Får se om jag orkar röra mig mot grannlandet i helgen eller något. Nu har jag ingen ork iaf, no no!!
Ingen som vet någon som har en bärbar dator till salu eller?! Fan vill ha en ny dator!
Måste ha en ny dator!!!!
Mot degen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0