Bajsväder !!

Idag är det bajsväder !

Det tycker inte jag om, jag vill att det ska vara sol så jag kan vara ute och gå gå gå gå med min Lewiebu! Får bli tvätt och städ dag! Tycker inte jag gör annat än att plockar skit här hemma eller tvättar! Fan vad less jag är på det här ska jag säga! Vill flytta hem till mamma igen haha! Nae vars, Grabbarna ska och träna nu vid 12. Skulle följt med egentligen men jag får ta det då dagen tillåter mig det, Får se vad vi hittar på när dem anländer till Haga igen :).

Festen i helgen ute på landet är inställd ser det ut som .. vädert är inte med oss längre liksom, Fan vad synd för det har man sätt fram emot! Får se om detr blir näsnästa helg eller helgen efter det!

Om man skulle försöka pilla i sig lite frukost kanske ?! Usch och fy och blääää för frukost! Men ett måste är ett måste! Nu ska jag stå stilla! Inget mera neråt när det gäller vikten. Nu vill jag inte gå ner mer!! STOPP STOPP STOPP!

Kriget är ju fortfarande igång. Nu ska jag börja :)

PUSS PÅ ER MINA VÄNNER och på er med mina fiender som älskar att läsa min blogg så därför tar jag bort mitt lösen nu :). Men Puss som sagt !! Haha

Älskar min familj!! Tacka gud för att ni finns!




Kommentarer
Postat av: Sandra

jag läser din blogg varje dag :D

2011-08-10 @ 12:46:34
URL: http://saandraab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0