upp och ner !!!

Så fort man kommer på fötter och allt flyter på som det ska. Då, då är det självklart någon jävla skit som ska komma och tränga sig in i ens liv !! Blir galen på ALLT.

Inga ord för vad jag ska skriva äns !!!
Fattar inte vad jag håller på med. Känner mig galen, vilsen, enormt dum i huvet !!!!!!
Vill bara skrika, slå sönder någon/något och få känna att jag lever, Finns inte ett piss jag kan göra nu!
Allt är åt helvete och man lär sig ALDRIG av sina misstag kan jag säga er.

Man säger att man lär sig av sina misstag med det är så fel fel fel.. För FOLK gör misstag hela tiden! Spelar ingen roll vad det är för misstag ett misstag är ett misstag och det är ju själva misstaget man inte ska göra om !!
orken är slut! Fuck this shit...

Skiter i det här, går hem till Emil nu <3!
Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0