Nöjd ..

Hallu mina vänner och ovänner, Finns ju sånna med tyvärr!!

Har ju lovat en massa gånger nu att jag ska skriva ut min vikt och allt det där.
Kan säga att det här är nog den bästa resan jag gjort i hela mitt liv, fyfan vad saker jag har fått vara med om! Både tråkiga och roliga ... Har mått skit endel dagar och haft en massa problem och andra dagar har man mått som en prins !! Resan är ju som sagt inte slut än, Finns ju flera operationer kvar att göra! Bland annat ta bort all jävla överflödig hud och skit som finns på kroppen!!

Kollade på bilden jag ska lägga upp sen igår och fattar fortfarande inte hur det kan vara möjligt att jag har gått ner så mkt som jag har gjort och hur det kan synas så mkt som det gör.... det är fan sjukt alltså! men jag ska inte klaga är rikgit stolt över min själv och jag skulle aldrig klarat det utan mina vänner eller min familj !!

Tack för att ni finns!!

Start vikt : 152kg
Vikt nu : 80.5kg

Jag kan inte säga annat än att jag är så ENORMT jävla STOLT över mig själv! Jag kan gå med huvudet högt och veta att jag har klarat det !!! Faaan vad bra jag mååååår just nu !! Trivs så enormt bra med mitt liv och allt just nu !!!! Här kommer bilden iaf ..


 
KAn fan inte sluta glo på bil helvetet haha!!!

Kryss på Torsdag med en massa med underbara vänner, Fan vad gött det ska bli! KBK KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR BARRRRRA KÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

PUSS

Kommentarer
Postat av: cassandra

Du SKA vara stolt, riktigt starkt gjort! Kämpa på!

2011-04-25 @ 11:52:28
URL: http://cazy.blogg.se/
Postat av: Sussie

STARKT JOBBAT!! KRAM Sussie Svante och barnen

2011-04-26 @ 07:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0